Online marketing és e-kereskedelmi lehetőségek felmérése, tanácsadás és költségtervezés

Online marketing és e-kereskedelmi lehetőségek felmérése, tanácsadás és költségtervezés céja egy költséghatékony és eredményes online marketing stratégiájának kialakítása, a megfelelő marketing csatornák, platformok, eszközök és folyamatok kialakítására javaslatok megtétele, valamint a költségtervezéshez kiinduló adatok biztosítása. A marketing kampánykezelés és tevékenységek megkezdése előtt célszerű ezen lehetőségeket felmérni és egy átfogó stratégiát kialakítanunk az online növekedéshez, a piac- és ügyfélszerzéshez.

online marketing lehetőségek elemzése

Mi kerül felmérésre?

  • Online marketing stratégia és online értékesítési/ügyfélszerzési folyamatok felmérése;
  • Weboldal / webshop felmérése az ügyfélszerzés és értékesítés, valamint a tartalmi területeken;
  • Alkalmazott online marketing platformok, szolgáltatások és eszközök használatának és eredményességének felmérését (Google Marketing Platform, Meta, MailChimp stb.);

Mely területekre terjednek ki a javaslatok és tanácsadás?

  • Online marketing stratégia koncepció és elgondolás kialakítása;
  • B2B/B2C e-kereskedelmi elgondolás kialakítása és javaslatok megfogalmazása: csatornák és rendszerek, módszerek, kezdeti kampánystratégia és funnel (értékesítési tölcsér) felépítése;
  • Az online ügyfélszerzést, a bizalom kialakítását és az elköteleződést, valamint az értékesítési eredményeket megalapozó újítások, fejlesztési javaslatok megfogalmazása;
  • Új ügyfelek és niche-piacok megtalálására marketing tanácsadás;
  • Az online marketinghez és üzletvitelben alkalmazott rendszerek (CRM/ERP, marketing platformok, levelező rendszerek stb. ) integrációjára vonatkozó javaslat kialakítása, amely kiterjed a marketing-automatizmusok kialakítására is;

Az eredménye:

  • Hatékony, eredményes, megvalósítható (és érthető) marketing stratégia és automatizációs javaslatok, amelyekről dokumentáció készül és részletesen átbeszéljük-értelmezzünk;
  • Tervezhető és vizibilis költségek: a megfogalmazott javaslatokhoz költségtervezési előirányzat kerül összeállításra (javasolt hirdetési keretek, egyéb költségek stb.).

Ha szeretné marketing stratégiáját új, tervezett és hatékonyan működő alapokra helyezni, keressen bizalommal elérhetőségeim bármelyikén.

Madarász Gábor | IT & E-BUSINESS
Madarász Gábor
IT & E-BUSINESS

www.madaraszgabor.hu