Online marketing lehetőségek felmérése

Online marketing és e-kereskedelmi lehetőségek felmérése, tanácsadás és költségtervezés

Online marketing és e-kereskedelmi lehetőségek felmérése, tanácsadás és költségtervezés céja egy költséghatékony és eredményes online marketing stratégiájának kialakítása, a megfelelő marketing csatornák, platformok, eszközök és folyamatok kialakítására javaslatok megtétele, valamint a költségtervezéshez kiinduló adatok biztosítása. A marketing kampánykezelés és tevékenységek megkezdése előtt célszerű ezen lehetőségeket felmérni és egy átfogó stratégiát kialakítanunk az online növekedéshez, a piac- és ügyfélszerzéshez.


Mi kerül felmérésre?

  • Online marketing stratégia és online értékesítési/ügyfélszerzési folyamatok felmérése;
  • Weboldal / webshop felmérése az ügyfélszerzés és értékesítés, valamint a tartalmi területeken;
  • Alkalmazott online marketing platformok, szolgáltatások és eszközök használatának és eredményességének felmérését (Google Marketing Platform, Meta, MailChimp stb.);

Mely területekre terjednek ki a javaslatok és tanácsadás?

  • Online marketing stratégia koncepció és elgondolás kialakítása;
  • B2B/B2C e-kereskedelmi elgondolás kialakítása és javaslatok megfogalmazása: csatornák és rendszerek, módszerek, kezdeti kampánystratégia és funnel (értékesítési tölcsér) felépítése;
  • Az online ügyfélszerzést, a bizalom kialakítását és az elköteleződést, valamint az értékesítési eredményeket megalapozó újítások, fejlesztési javaslatok megfogalmazása;
  • Új ügyfelek és niche-piacok megtalálására marketing tanácsadás;
  • Az online marketinghez és üzletvitelben alkalmazott rendszerek (CRM/ERP, marketing platformok, levelező rendszerek stb. ) integrációjára vonatkozó javaslat kialakítása, amely kiterjed a marketing-automatizmusok kialakítására is;

Az eredménye:

  • Hatékony, eredményes, megvalósítható (és érthető) marketing stratégia és automatizációs javaslatok, amelyekről dokumentáció készül és részletesen átbeszéljük-értelmezzünk;
  • Tervezhető és vizibilis költségek: a megfogalmazott javaslatokhoz költségtervezési előirányzat kerül összeállításra (javasolt hirdetési keretek, egyéb költségek stb.).

Ha szeretné marketing stratégiáját új, tervezett és hatékonyan működő alapokra helyezni, keressen bizalommal elérhetőségeim bármelyikén.

Csatlakozzon már több, mint 3900 követőmhöz a facebookon.