Online marketing lehetőségek

Online marketing és e-kereskedelmi lehetőségek felmérése, tanácsadás és költségtervezés

Online marketing és e-kereskedelmi lehetőségek felmérése, tanácsadás és költségtervezés céja egy költséghatékony és eredményes online marketing stratégiájának kialakítása, a megfelelő marketing csatornák, platformok, eszközök és folyamatok kialakítására javaslatok megtétele, valamint a költségtervezéshez kiinduló adatok biztosítása. A marketing kampánykezelés és tevékenységek megkezdése előtt célszerű ezen lehetőségeket felmérni és egy átfogó stratégiát kialakítanunk az online növekedéshez, a piac- és ügyfélszerzéshez.


Mi kerül felmérésre?

  • Online marketing stratégia és online értékesítési/ügyfélszerzési folyamatok felmérése;
  • Weboldal / webshop felmérése az ügyfélszerzés és értékesítés, valamint a tartalmi területeken;
  • Alkalmazott online marketing platformok, szolgáltatások és eszközök használatának és eredményességének felmérését (Google Marketing Platform, Meta, MailChimp stb.);

Mely területekre terjednek ki a javaslatok és tanácsadás?

  • Online marketing stratégia koncepció és elgondolás kialakítása;
  • B2B/B2C e-kereskedelmi elgondolás kialakítása és javaslatok megfogalmazása: csatornák és rendszerek, módszerek, kezdeti kampánystratégia és funnel (értékesítési tölcsér) felépítése;
  • Az online ügyfélszerzést, a bizalom kialakítását és az elköteleződést, valamint az értékesítési eredményeket megalapozó újítások, fejlesztési javaslatok megfogalmazása;
  • Új ügyfelek és niche-piacok megtalálására marketing tanácsadás;
  • Az online marketinghez és üzletvitelben alkalmazott rendszerek (CRM/ERP, marketing platformok, levelező rendszerek stb. ) integrációjára vonatkozó javaslat kialakítása, amely kiterjed a marketing-automatizmusok kialakítására is;

Az eredménye:

  • Hatékony, eredményes, megvalósítható (és érthető) marketing stratégia és automatizációs javaslatok, amelyekről dokumentáció készül és részletesen átbeszéljük-értelmezzünk;
  • Tervezhető és vizibilis költségek: a megfogalmazott javaslatokhoz költségtervezési előirányzat kerül összeállításra (javasolt hirdetési keretek, egyéb költségek stb.).

Ha szeretné marketing stratégiáját új, tervezett és hatékonyan működő alapokra helyezni, keressen bizalommal elérhetőségeim bármelyikén.

Csatlakozzon Ön is már több, mint 4000 követőmhöz a facebookon.


Ez is érdekelheti

  • Közösségi média platformok Magyarországon – Elérés, ügyfélszerzés, kapcsolatépítés

    Online marketing stratégiában döntő szerepe van annak, hogy a megfelelő közösségi média platformot használjuk az ügyfeleink és üzleti céljaink elérésre és azokat hogyan használjuk. A cikk a BNI C686 üzleti kapcsolatépítő csoportban 2023 februárban megtartott előadásomat foglalja össze és egészíti ki. Rövid áttekintést adok Magyarországon leginkább használt közösségi média platformokról, elérési adatairól és használhatóságukról értékesítési…

    Olvassa tovább >


  • IT üzleti elemzés – értékteremtés és hatékonyságnövelés

    Az IT üzleti elemzés összefogja és összeköti az üzleti célok, folyamatok és működés, valamint az IT fejlesztés, üzemeltetés és rendszerszervezés feladatait és szereplőit. Fő feladatok közé tartozik IT üzleti elemzés nélkül megvalósított fejlesztés esetében gyakran azzal találkozhatnak az üzleti (megrendelő) részéről, hogy az igényeik és követelményeik nem jutnak érvényre, a fejlesztés csak lassan, erőforrás pazarlóan…

    Olvassa tovább >


  • Online marketing és e-kereskedelmi lehetőségek felmérése, tanácsadás és költségtervezés

    Online marketing és e-kereskedelmi lehetőségek felmérése, tanácsadás és költségtervezés céja egy költséghatékony és eredményes online marketing stratégiájának kialakítása, a megfelelő marketing csatornák, platformok, eszközök és folyamatok kialakítására javaslatok megtétele, valamint a költségtervezéshez kiinduló adatok biztosítása. A marketing kampánykezelés és tevékenységek megkezdése előtt célszerű ezen lehetőségeket felmérni és egy átfogó stratégiát kialakítanunk az online növekedéshez, a…

    Olvassa tovább >