20% Google Shopping kedvezmény

20% kedvezmény Google Shopping hirdetéseire

A célom, hogy Magyarországon ???????? a legkevezőbb díjért biztosítsam a hazai e-kereskedő Partnereim részére a 20% Google Shopping hirdetési kedvezményt.

Partneri együttműködéseim segítségével a Google Shopping hirdetések kattintásonkénti költségének 20%-át is megtakaríthatja, ha itthon, az Európai Gazdasági Térség (EGT) országaiban, Svájcban és az Egyesült Királyságban hirdeti webáruháza/webshopja termékkínálatát.

A hirdetések eredményességének és költséghatékonyságának javításához automatizációs és rendszerintegrációs megoldásokat is alkalmazok, amelyekkel jelentősen javítható a hirdetési költségek megtérülése.

A marketingre fordított pénz többszörösen megtérülő befektetés, ha jól kezeljük.

Keressen bizalommal, ha szeretné elkezdeni online értékesítési eredményei javítását.

Csatlakozzon Ön is már több, mint 4000 követőmhöz a facebookon.


Ez is érdekelheti

  • Közösségi média platformok Magyarországon – Elérés, ügyfélszerzés, kapcsolatépítés

    Online marketing stratégiában döntő szerepe van annak, hogy a megfelelő közösségi média platformot használjuk az ügyfeleink és üzleti céljaink elérésre és azokat hogyan használjuk. A cikk a BNI C686 üzleti kapcsolatépítő csoportban 2023 februárban megtartott előadásomat foglalja össze és egészíti ki. Rövid áttekintést adok Magyarországon leginkább használt közösségi média platformokról, elérési adatairól és használhatóságukról értékesítési…

    Olvassa tovább >


  • IT üzleti elemzés – értékteremtés és hatékonyságnövelés

    Az IT üzleti elemzés összefogja és összeköti az üzleti célok, folyamatok és működés, valamint az IT fejlesztés, üzemeltetés és rendszerszervezés feladatait és szereplőit. Fő feladatok közé tartozik IT üzleti elemzés nélkül megvalósított fejlesztés esetében gyakran azzal találkozhatnak az üzleti (megrendelő) részéről, hogy az igényeik és követelményeik nem jutnak érvényre, a fejlesztés csak lassan, erőforrás pazarlóan…

    Olvassa tovább >


  • Online marketing és e-kereskedelmi lehetőségek felmérése, tanácsadás és költségtervezés

    Online marketing és e-kereskedelmi lehetőségek felmérése, tanácsadás és költségtervezés céja egy költséghatékony és eredményes online marketing stratégiájának kialakítása, a megfelelő marketing csatornák, platformok, eszközök és folyamatok kialakítására javaslatok megtétele, valamint a költségtervezéshez kiinduló adatok biztosítása. A marketing kampánykezelés és tevékenységek megkezdése előtt célszerű ezen lehetőségeket felmérni és egy átfogó stratégiát kialakítanunk az online növekedéshez, a…

    Olvassa tovább >